Queenie - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Tom en Christel - WaarBenJij.nu Queenie - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Tom en Christel - WaarBenJij.nu

Queenie

Door: Christel

Blijf op de hoogte en volg Tom en Christel

10 Februari 2009 | Chili, Santiago de Chile

We hebben vandaag slecht bericht uit Nederland gekregen. Queen, de hond met wie ik meer dan de helft van mijn leven heb doorgebracht, is met hulp van de dierenarts ingeslapen.

Toen we weggingen ging het al niet zo goed met haar. Ze was ook al zestieneneenhalf jaar oud. Maar dat het zo snel zou gaan....

Ik vind het erg moeilijk.... was stapelgek op dat beestje.... de knapste hond van het westelijk halfrond en de beste voetballer! Een ontzettend lief, grappig en trouw maatje....

Ik ben er erg verdrietig van.... We waren er natuurlijk heel graag bij geweest. Op dit moment is het even helemaal niet fijn om aan de andere kant van de wereld te zitten.....

• 11 Februari 2009 - 20:58

Paul:

We zullen haar echt allemaal verschrikkelijk missen.....
    Kus.

• 11 Februari 2009 - 20:58

Wilma:

Lieve Christel, Wat een vrselijk droevig bericht en ik kan begrijpen dat je nu liever even ergens anders zou willen zijn. Je lieve trouwe hond die altijd blij is als je thuis komt, waar je zoveel leuke, grappige dingen mee hebt gemaakt. Veel sterkte, en neem haar in gedachten op jullie reis mee. Herinneringen aan jouw liefste hond kan niemand je ooit afnemen.
    Liefs en een dikke zoen,
    Wilma Stindt XXX

• 11 Februari 2009 - 20:59

Harry En Marian:

heel veel sterkte en liefs!

• 12 Februari 2009 - 17:52

Nicole:

Heel veel sterkte....
    Is echt vreselijk om je maatje ineens te moeten missen.
    Veel liefs!

• 12 Februari 2009 - 18:57

Anny En Pieter:

hoi christel en tom,
    je moet maar aan de mooie momenten denken van Queenie,'twas ook 'n hele lieve slimme hond,maar probeer er toch vrede mee te hebben en hopelijk toch nog maar genieten van jullie reis heel veel groetjes van ons.

Tom en Christel

Na onze prachtige reis om de wereld in 100 dagen 3 jaar geleden begon het weer te kriebelen........ Wij vliegen 5 januari naar Buenos Aires (Argentinie). Daar gaan we rondreizen om uiteindelijk via Patagonië in Chili aan te komen. In totaal zijn we acht weken onderweg met rugzak en lonely planet zonder vaste reisroute. We moeten uiteindelijk 2 maart in Santiago de Chili zijn om het vliegtuig terug naar Madrid-Amsterdam te halen.