Relaxen in Reñaca - Reisverslag uit Reñaca, Chili van Tom en Christel - WaarBenJij.nu Relaxen in Reñaca - Reisverslag uit Reñaca, Chili van Tom en Christel - WaarBenJij.nu

Relaxen in Reñaca

Door: Christel

Blijf op de hoogte en volg Tom en Christel

21 Februari 2009 | Chili, Reñaca

Buenos tardes!

Wij hebben gisteren de metro en de bus gepakt en zijn in Reñaca terecht gekomen. Een kleine, maar (onder Chilenen) populaire, badplaats ten noorden van Viña del Mar.

Ook hier is het erg druk in verband met het festival in Viña en is alles zo goed als volgeboekt. We hebben echter een prachtige plek gevonden in de bossen van Reñaca. Op 20 minuten lopen van het strand. We hebben een heerlijke grote kamer met een nog groter bed. Haha, echt een enorm bed, zelfs groter dan in Amerika. Ik schat het ongeveer 2,5m breed. Ik kan me dus drie keer omdraaien voordat ik Tom tegenkom, haha. Beetje tè dus, maar wel grappig!
Het ligt echt prachtig, omringt door glooiende grasvlaktes en daaromheen grote bomen. Ook heeft het een zwembad. De ideale plek dus om te relaxen! En dat is wat we de komende dagen hier willen doen..... ff helemaal niks.
De kamer heeft schuifdeurramen van plafond tot aan de grond en het uitzicht is prachtig zoals je op de foto hieronder kunt zien. Het hotel is een aanrader, mocht je in de buurt zijn: www.conferencetown.cl.
Everton, het voetbalteam uit Chili dat afgelopen jaar landskampioen is geworden, verblijft hier overigens op dit moment ook. Deze info komt natuurlijk rechtstreeks van Tom ;).

Op veler verzoek heeft Tom hier een foto gemaakt van mijn zij-aanzicht. Dus hierbij is ons kleintje, of eigenlijk mijn buik... goed te zien!

Hasta la vista!

• 22 Februari 2009 - 01:22

Dirk Geurts:

Hoi Tom en Christel,
    Even heel veel groetjes vanuit Thailand (Koh Kood) van ons drietjes. Wat een verhalen de hele tijd zeg! Erg leuk, hebben jullie meteen jullie eigen reisdagboek. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik niet alles gelezen heb, want wij hebben het hier veel te druk met relaxen, snorkelen, lekker eten enz. Ik word al moe als ik het alleen al opschrijf :-)
    Geniet er van!
    Groetjes
    Chris, Dirk en Marianneke!

• 22 Februari 2009 - 11:01

Anny Pieter:

christel,'n geweldig mooi buikje en je straald van alle kanten,prachtig om zo mee te genieten.groetjes anny en pieter

• 22 Februari 2009 - 11:19

Wilma Stindt:

Hallo Christel en Tom, Geweldig om te lezen en zien hoe jullie genieten van deze reis. Cristel, jullie baby groeit prachtig en wat ziet je buikje er goed uit. Mijn complimenten voor de fotograaf en toekomstige pappa. Jullie zijn een geweldig leuk stel.
    Geniet nog maar lekker! (hier is de carnaval gekte in volle hevigheid bezig!!! ALAAF dus.)
    Liefs,
    Wilma XXX

• 22 Februari 2009 - 11:41

Els En George:

Zo te zien hebben jullie nog een paar pesos overgehouden aan het eind van de rit. Wat een decadente tent zeg. We hebben even de internetsite bekeken. Dat liegt er niet om. Mooie gerechten dienen ze daar op.
    Die Fantasia de Mariscos lijkt een aanrader. Maar... niet te veel genieten, want dan groeit het buikje dubbel.

• 22 Februari 2009 - 16:18

Harry En Marian:

Dat moet wel een heel mooi kindje worden in zo'n skôn boikske!
    Lekker luxe hotel in een mooie omgeving; na gedane hikes is het goed relaxen daar!

liefs vanuit een druilerig, carnavalesk Helmond

• 22 Februari 2009 - 16:24

Harry En Marian:

p.s.
    Wij dachten al dat we een breed bed hadden, maar dat bed in jullie hotel slaat alles! Kun je gemakkelijk met drieën in dus.
    Liefs weer!

• 22 Februari 2009 - 21:12

Kristel:

Hoi lieve Christel en Tom en ?.
    Wauw, wat geweldig allemaal. En wat een prachtige buik!!! Blijf goed voor elkaar zorgen.
    Heel veel liefs,

Mooi land by the way!!!

Groetjes

• 23 Februari 2009 - 10:07

ILSE!:

Heej hoi saampjes, leuke buikfoto ;-) Trotsheid straalt er vanaf! Mooi! Hier carnaval in volle gang. En ik lekker vrij, dus flink feesten! Alaaf!! X

• 23 Februari 2009 - 16:01

Daan:

Leuk leuk leuk. Je ziet er kei-goed en stralend uit! Echt een mooi buikje!
    En een gaaf hotel zeg! Heb net even op de site gekeken met op de achtergrond zo'n heerlijk sfeervol muziekje!
    Geniet ze nog!

Liefs, Daan.

• 23 Februari 2009 - 17:58

Riek En Broer:

Nog een paar fijne dagen en goede reis terug.

• 24 Februari 2009 - 11:26

K, F En C:

Ziet er goed uit!!! Eindelijk, daar hebben we lang op moeten wachten. En dan te bedenken dat ie nu echt gaat groeien. Geniet van het relaxen. Tot snel! Alle liefs en dikke kus
    De drie (grieperige) dames Kruyt

• 24 Februari 2009 - 11:31

Gijs:

Dag Tom en Christel, mooie foto's van een ongetwijfeld mooie vakantie. Ben jaloers! Groeten

Gijs

• 25 Februari 2009 - 14:18

Anouk:

Hey Tom en Christel.

Mooie verhalen en foto`s, mooi buikje leuk!! Jullie stralen echt.
    Anita en Ik (Anouk) missen Tom heel erg. Maar jammer voor jullie en gelukkig voor ons komen jullie alweer bijna terug. Geniet nog van de reis.
    Kus van Anita en Anouk
    En tot gauw.

• 27 Februari 2009 - 21:07

Alexander:

Wat een pracht vakantie! Alvast een goede terugreis toegewenst nu deze steeds meer in zicht komt.... Mari is vandaag voor het laatst op zijn werk geweest en komt dan pas weer over een jaar terug.... Tja, je hebt altijd baas boven baas zullen we maar zeggen. En gelukkig blijf jij niet (meer) zo lang weg. Gr. van je j-collega´s uit het Bossche.

• 01 Maart 2009 - 08:23

Warda:

Hoi Christel,
    Wat een leuk dagboek, heb net een paar stukken gelezen en moet wel een schitteren en prachtig land zijn!

By the way...wat zie je er goed uit,buikje groeit heel mooi!

tot gauw weer in Nederland!

liefs Warda