Amigos - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Tom en Christel - WaarBenJij.nu Amigos - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Tom en Christel - WaarBenJij.nu

Amigos

Door: Christel

Blijf op de hoogte en volg Tom en Christel

08 Januari 2009 | Argentinië, Buenos Aires

Hola!
Gisteren hebben we de hele dag BA verkend met Marit en Peter (zie foto). Echt raar om goede vrienden aan de andere kant van de wereld te treffen! Maar het was super gezellig! We hebben veel lol gehad. We zijn naar de wijken San Telmo en La Boca geweest. San telmo is de wijk waar de tango op straat is ontstaan. En inderdaad: daar werd gedanst! La Boca is een achterstandswijk waar het voetbalstadion staat waar Maradona groot is geworden. Die laatste kwamen we overigens nog tegen op het terras! Deze wijk is nu een kleurrijk geheel van huisjes in alle kleuren die je je maar kunt bedenken.
In de avond hebben we afscheid genomen van Marit en Peter met een borrel, voor mij un agua sin gas ;( , buiten op het terras, heerlijk!!!

• 08 Januari 2009 - 13:26

Harry:

lieve luitjes,
    goed om te lezen dat jullie het zo goed en gezellig hebben. We willen wel de foto's zien, maar ik zie ze nog niet.
    Ik hoor hier wel dat er mensen zijn die wel er heel veel voor over zouden hebben om Maradonna te treffen.

groetjes,
    Harry

• 08 Januari 2009 - 14:53

De Kruytjes:

Hallo! Super om te horen dat jullie zo goed van start zijn gegaan (na een wat trubbelige reis). En nu genieten!!!, maar dat hoeven wij jullie eigenlijk niet te vertellen. We zijn benieuwd hoe de reis verder zal gaan verlopen! Hier overigens nog geen babynieuws, maar voor jullie in Chili zijn, moet het toch gebeurd zijn... We houden jullie (ook) op de hoogte van onze avonturen.
    ALLE LIEFS VAN ONS

• 08 Januari 2009 - 16:54

Twan En Marieke:

klinkt goed allemaal!
    wij zien ook nog geen foto's op jullie site!
    veel plezier!

• 08 Januari 2009 - 20:19

Broer Paul:

Wie is Maradonna en waar zijn de foto's ;-) ??

• 08 Januari 2009 - 21:07

Luc En Janneke:

Hee wereldreizigers!!

Hoe gaat die nu? Alles goed aan het bezichtigen in het mooie Argentinie?

Heel veel plezier nog en we houden jullie in de gaten!!! ;)

Ps. Waar kan ik de foto's vinden?

Tom en Christel

Na onze prachtige reis om de wereld in 100 dagen 3 jaar geleden begon het weer te kriebelen........ Wij vliegen 5 januari naar Buenos Aires (Argentinie). Daar gaan we rondreizen om uiteindelijk via Patagonië in Chili aan te komen. In totaal zijn we acht weken onderweg met rugzak en lonely planet zonder vaste reisroute. We moeten uiteindelijk 2 maart in Santiago de Chili zijn om het vliegtuig terug naar Madrid-Amsterdam te halen.

Actief sinds 02 Nov. 2008